Nu börjar jag om på nytt!

0kommentarer

Var ca tre veckor sedan jag kom hem från landet down under och under de två senaste veckorna har jag legat i sängen, med förkylning, öroninflammation och feber. Antal gånger jag varit utanför lägenheten kan jag räckna på ena handen och jag har varit otroligt rastlös och irriterad. Hade ju planerat att åka runt och hälsa på en massa underbara människor efter att jag kommit hem, men det var inte många som jag hann med. Hade även tänkt söka massa jobb och ta tag i livet genellt. För att inte tala om alla underbara vårpromenader jag hade sett fram emot, speciellt med det vackra vädret som tydligen var förra veckan!

Men nu, efter 5 dagars pencillin-kur börjar jag äntligen få krafterna tillbaka och det känns otroligt skönt! Har sökte tre jobb senaste dygnet, me om det senare, om det går som jag hoppas... Så nu ska det bli massa mys framöver med mina nära och kära.




Kommentera

Publiceras ej