Djurplågare

0kommentarer

Både i dag och igår har jag läst om psyka människor som plågat djur. Min åsikt är att dessa fruktansvärda människor borde bli utsatta för exakt samma behandling som de utfört på djuren.

Igår var det en and-familj i Norge det handlade om. Någon hade skutit dem med pil, även två utav de stackars andungarna! Å idag stod det om hästar, som någon skurit i, ännu en gång. Bara denna sommar har det anmälts 40 (!!!!!!!) ggr om djur som skurits i underlivet, främst hästar och kor... 40 gånger, i Sverige!! Fy fan, jag blir illamående och gråter när jag läser om att dessa människor tänder på sånt här, och kan göra det om och om igen utan att någonsin åka fast.

I Halden när jag bodde där var det någon som plågade och dödade katter. Nu är min ögonsten innekatt, men hade hon inte varit det och jag hittat henne sån, skulle mitt hjärta gå sönder och förmodligen skulle jag ha mycket svårt att tro någon gott om mänskligheten igen.

Lider så otroligt med alla hund-, katt-, häst - ägare m.m. som går gå igenom denna traumatiska upplevelse.

Tycker att polisen verkligen skulle ta såna här händelser på större allvar. Om inte annat för att det gång på gång visat sig att de allra flesta seriemördare har börjat sin sjuka och brottsliga bana med att plåga djur när de var unga.

Kommentera

Publiceras ej