Rastlöshet...

0kommentarer

Känner att jag börjar bli rastlös. Har snart bott i Karlskoga i 4 1/2 månad nu sedan jag kom hem från Australien och jag känner att jag vill hitta på något. Spelar egentligen inten roll om det är att hoppa fallskärm eller flytta till sydafrika, jag vill bara uppleva något nytt, spännande och som får kroppen att pirra så där underbart som bara nya upplevelser kan göra.

Hmmm... Hitills har jag bara sökt jobb som varit inom en radie på drygt 2 timmar nu, men när jag har sån här rastlöshet i kroppen så kan man aldrig veta vart jag hamnar. Vet inte varför jag har haft sånt otroligt behov att uppleva nya saker de senaste åren, min nyfikenhet blir liksom aldrig mättad. Samtidigt vill jag ju ha ett hem, där jag kan möblera hur jag vill och köpa hem saker till mitt egna hem. Har inte kunnat göra det på flera år eftersom jag vetat att jag inte ska stanna nån längre stund. Men som sagt, vill göra något spännande, intressant nu.

Har bara drygt två veckor kvar på mitt jobb nu. Ledig idag eftersom jag jobbar i helgen. Jag älskar verkligen mitt nuvarande jobb! Å igår när jag åkte hem tyckte jag att det var trist att jag inte skulle jobba i dag. Hur skönt är det inte att trivas så otroligt där man jobbar! Kommer sakna det något otroligt när jag slutar. Så nu gäller det att njuta av de sista dagarna.

Idag har jag umgåtts med min kompis Anna "D". Å även städat, sorterat, gjort ris/kassler/broccoli-gryta, och varit ute till Bodalen och tjatat med min kusin Ingela under några timmar íkväll. Det var otroligt länge sedan jag var där ute senast, blir flytt snart så då ska jag till nya huset i Backberga och hälsa på. Tror det kommer bli jättebra.

Nu är det natta och jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan.

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej