Tiden går fort när man har roligt..

0kommentarer

I morgon avslutar jag min femte vecka på jobbet. Nästa vecka är jag redan halvvägs eftersom jag bara ska jobba till slutet på augusti, sommarvikarie som man är. Har aldrig haft en jobb där dagarna flyter fram så otroligt fort som på detta. Är hur kul som helst och jag kan fortfarande inte en bråkdel av allt som finns att lära sig. Har väldigt sköna jobbarkompisar och det är alltid massor som ska göras så vips är arbetsdagen slut.

Så nu måste jag börja ligga i ordentligt när det gäller att skaffa ett nytt jobb. Får se vad det kommer bli för något. Förhoppningsvis lyckas jag få tag i ett jobb där majoriteten av arbetsuppgifterna har med djur att göra. Men det är ju inte helt lätt att få tag på jobb överhuvudtaget just nu, så det blir vad det blir.

Här är några bilder från mitt jobb..



Här ligger fem små kultingar och är alldeles nyvakna...



Lite gos måste jag ju hinna med mellan varven..



Som alla bebisar trivs de bäst så nära mamma som möjligt även om det innebär att man måste sova uppe på sina syskon...

Kommentera

Publiceras ej