Full rulle..

0kommentarer

Har varit igång hela dagen och är redan rejält trött. Började dagen med läkarbesök, så nu har jag fått ordentlig medicin så jag förhoppningsvis slipper bli sängliggande nästa gång det är dags för migrän.. Jippie!!
Sedan åkte jag vidare till sjukhuset och där blev det plasmatappning. Kändes som att det gick väldigt fort den här gången. Lunchdags innan jag åkte vidare och fortsatte med målandet av huset jag håller på med.

Efter 8 timmars målande är jag hemma igen, känns skönt när man har haft fullt upp och vet att man kommer somna som en stock i natt. I morgon ska jag måla vidare, får se hur långt jag kommer. Är så otroligt fint där ute, hade verkligen kunnat tänkt mig att bo där ute om jag hade tänkt stanna i Karlskoga.



Nu ska jag gosas med min stora kärlek Skrållan

Kommentera

Publiceras ej