Kärt återseende

1kommentarer

Idag var jag iväg och hälsade på Josefin, en tjej från min gymnasieklass, som jag inte träffat på 5-6 år. Riktigt skoj att komma hem till hennes och Daniel hus och även att få ta sig en titt på magen, i juli väntas det tillökning! Min vän Anna "D" kom dit också med sina söner och vi fikade och hade det skönt i det härliga vädret. Riktig sommarvärme idag!

Tidigare under dagen tillbringade jag ett par timmar uppe på en stege medan jag borstade huset som jag ska börja måla på i morgon. Hann även med att sola en timme på trädäcket intill huset, och hade husägarens hund som sällskap. En riktigt go och lydig vorsteh-tjej som vandrade omkring och låg och vilade medans jag pysslade med väggen. Insåg precis att det är den 1 juni och jag har inte badat! Har ju som tradition att bada då..

Är trött så ska försöka somna tidigt ikväll. Behöver försöka satsa på att åtminstone somna senast 12 framöver, för när jag börjar jobba på måndag får det vara slut med att gå och lägga sig vid 4 varje natt. Kommer börja vid 6, får se hur det går. Blir det för jobbigt så får jag börja vid 7 istället, det är så skönt att det är upp till mig själv hur jag vill göra.. Eftersom det tar ca 30-35 minuter att komma sig till Gården så får jag gå upp vid 5... Ojojoj.. Hur ska detta gå.. Jaja, den som lever får se!




( Elgåfossen-ett av mina absoluta favoritstället i Halden.. Inte så konstigt va..? )

1 kommentarer

Pillan

01 Jun 2010 21:37

Ja nu är det verkligen dags att vända rätt på dygnet! ;-) Lycka till på nya jobbet, kram!

Kommentera

Publiceras ej