Myskvällar och prinsessbröllop

0kommentarer

Den här veckan var inge annorlunda jämfört med förra när det gäller min trötthet. Klarade av att åka till Norge direkt efter att jag slutat jobbet förra fredagseftermiddagen. 5 timmar senare kom jag äntligen hem till Björn där det väntade grillad mat och väldigt trevligt folk. Festen varade hela natten till 5.30 och avslutades med en liten promenad i soluppgången och taxi-tur hem till Silje där jag slocknade ganska omgående. Efter några timmars sömn vaknade jag oväntat pigg och utvilad. Så dagen tillbringades med mys med Silje och Leandra. Avslutade kvällen med en riktig tjejfilm o hemlagad pizza.

Veckan har bestått av jobb, är ju inlärningsperiod för mig nu under juni. Jag har väldigt mycket kvar att lära mig innan jag vet det som krävs för att klara av jobbet ordentligt. Men det går framåt och det kommer nog gå bra att vara semestervikarie när de börjar sin semester.
Har varit rätt så osocial sedan jag började, har ju inte så många timmar på kvällarna jag kan träffa folk eftersom jag måste gå och lägga mig så tidigt. Men i torsdag blev det iaf en fika med Tess på Strandkanten, mycket trevligt att uppdatera sig om varandras händelser den sista tiden. I går åkte jag till Josefin och hennes sambo och grillade. Otroligt mysigt och trevligt och klockan bara for iväg tills jag till slut drog mig hemåt. Josefin är näst intill höggravid så hon behöver sin sömn, så skämdes lite när jag insåg vad klockan var.. Även jag var otroligt trött efter den långa dagen.

Tv:n står på eftersom mamma är väldigt intressant med Bröllopet, och jag måste säga att till och med jag har tyckt att det varit fint och känslosamt. Är ju alltid trevligt med fina klänningar också. Nu höll precis Daniel ett tal till Viktoria, och det var både roligt och väldigt fint!

Kommentera

Publiceras ej