Dags för Sverige-tur..

0kommentarer

Just nu håller jag på och diskar, tvättar och städar undan lite. För imorgon ska jag jobba ett par timmar på morgonen och sen är det dags att åka hem till Värmland. Ska bli OTROLIGT skönt att få ledigt en hel vecka och bara umgås med alla underbara.

Vill ju träffa så många som möjligt, men samtidigt är jag ju en spontan människa så blir lite stressad när alla dagar redan är uppbokade. Har väl några timmar ett par dagar som jag inte har nåt planerat än, men kvällarna är iaf fixade och klara.

Kommer bli en massa trevliga kvällar med trevligt folk och god mat. Det ser jag fram emot otroligt mycket.. Imorgon kommer kvällen och natten tillbringas i Karlstad, först med min barndomsvän Tina och hennes familj. Å sen hos min bror, sambo och dotter Clara som blev 2 år i tisdags!

Nu ska jag färga håret..

Kommentera

Publiceras ej