En fin lördagskväll..

0kommentarer

Ikväll har jag varit iväg hos Eli och hennes familj på middag. När jag kom dit så öppnade hennes dotter dörren och så klart kom Anka springandes förbi för att få sitt mysbehov tillfredsställt. Den hunden kan gosa hur mycket som helst. Den 4-åriga dottern såg ovanligt blygt på mig och sa "Hvor er du ifra?". Jag är från Sverige, svarade jag. Då vände hon sig om och ropade - Hon er fra Sveije!   haha.. Så det var nog något hon hade frågat om innan jag kom dit. Inte lätt för de små när det kommer hem folk som man inte förstår sig på.. :) 

När jag var liten så förstod jag inte alls vad mammas väninna från Arvika sa, och när hon hade åkt hem frågade jag förundrat vilket land hon var ifrån. Å det var ju ändå samma landskap.. haha..

Så där blev det middag och en massa prata framför tv:n. Hela familjen är så härlig! Min favorit är den 2-åriga sonen, som är ett riktigt charmtroll och så otroligt söt!

Kommentera

Publiceras ej