Lugn och ro

0kommentarer

För första dagen på snart två veckor har jag äntligen kunnat sluta någorlunda tidigt och fått duscha och göra mig färdig för myskväll före 20.00.

Ska iväg och handla lite och sedan blir det soffläge resten av kvällen. Ska bli otroligt härligt att få slappa lite.

Blir jobb i helgen, men ska försöka hålla det så minimalt som möjligt. Ska börja planera lite inför vad som ska göras här under tiden jag är i Sverige. Har lite svårt att släppa i från mig ansvaret känner jag, men samtidigt vet jag att så fort jag åkt över gränsen så kommer jag bara njuta av ledigheten, för då är det inget mer jag kan göra. 

Imorgon kväll ska jag till Eli och hennes familj på middag, blir säkert precis lika trevligt som vanligt! 
Kan hinnas med lite shopping också, finns några sötisar hemma i Sverige som ska få försenade födelsedagspresenter när jag kommer hem! Bland annat Clara som fyller 2 år på tisdag! Stora tjejen!

Kommentera

Publiceras ej