äkta vänskap.. =)

0kommentarer

Strax innan jul kom min barndomsvän Tina hit med hennes 10 veckor gamla dotter. Jag skulle opereras den 21:a och så fort hon fick veta om operationen så bestämde hon sig för att komma hit och vara med som stöd och sällskap. Det var länge sedan vi hade gott om tid tillsammans så det var riktigt trevligt att de kom hit. Kvällen innan operationen satt vi, som alltid när vi ses, länge och pratade. Å vi var väl inte direkt pigga dagen efter när vi skulle upp klockan 5.

Operationen gick bra, men jösses så trött jag var när jag vaknade upp. Så under tre timmar sov jag som en stock, med undantag för när de väckte mig för att kolla till mig. Fick lite dåligt samvete för att jag sov så länge eftersom jag visste att Tina inte hade så mycket att pyssla med under tiden, men tydligen så sov både hon och lilla Juliette minst lika mycket ute i väntrummet.. =)

På eftermiddagen åkte vi tillbaka hem till mig och vi åt och hade det mysigt. Jag hade fått en julgran av min chef, så den släpade Tina upp, eftersom jag hade fått strängt förbud att bära något som helst de kommande dagarna. Men kände mig ganska pigg efter alla timmar med sömn, så lyckades pynta granen, även om jag fick ta ett par pauser emellanåt. Dagen därpå, så tog vi det lungt, jag förberedde en del på jobbet med chefen och blivande chefen och skrev en massa lister på vad som skulle göras kommande dagar.  

För senare på kvällen åkte vi till Värmland för att fira jul med våra nära och kära!







Kommentera

Publiceras ej