Massa foton äntligen framkallade..

0kommentarer

Jag har inte framkallat ett foto på flera år, och med tanke på att jag är ganska besatt i att fotografera så finns det ganska många kort att välja på. Hade inte ens ett kort på Clara eller Hannes och de blir 3 år om några månader, så det var på tiden. Så i söndags och måndagskväll satt jag vid datorn och valde ut och redigerade de kort jag ville framkalla från 2009-2011. Blev sammanlagt ca 200 foton, några förstoringar och ett gäng kopior. Australienbilderna får jag framkalla i nästa runda. Men vill inte vänta för länge med det heller, vill komma ihåg så mycket som möjligt. Redan i onsdags låg de i brevlådan så ikväll har jag sorterat dem och satt in dem i fotoalbum. Kopiorna kommer jag ge till min mamma, bröder och ett par vänner, då det till största del är kort på deras söta barn. Blir som en extra liten julklapp till dem.. =)



Brorsan med Gabriel och nyfødda Hannes før 2 1/2 år sedan..



Clara midsommar 2010..



Detta fick bli en førstoring..



Hannes julen 2010..



Gabriel och mamma på skogstur..

Kommentera

Publiceras ej