Dejting

2kommentarer

För ett par veckor sedan blev jag medlem på en dejtingsajt. Eller det är egentligen en hopmix av olika sajter så det är fullt med folk som söker både vänner, flick/pojkvänner, och kk's. Har väl egentligen varit lite avigt inställd till att träffa någon kille, men jag tror min sociala torka som varit sedan jag flyttade hit har börjat ta ut sin rätt.. =)
Å hitills har det gått ganska bra. Har fått kontakt med flera trevliga killar och har träffat 2 av dem. Otroligt trevliga killar, men den fysiska attraktionen fattas, iaf från mitt håll. Å det har jag egentligen redan vetat innan jag träffat dem, men kände att jag behövde komma ut och träffa trevligt folk. Å det har det varit. Gick på bio med den sista av dem två i söndags och det var väldigt trevligt, efteråt satt vi och pratade i ett par timmar på ett fik. Vi ska träffas i morgon igen, och det optimala vore om han inte heller är intresserad av mig som något annat än en framtida vän. För en vän är verkligen något jag skulle uppskatta häromkring. Tyvärr verkar det kanske inte vara så, men får se an i morgon.

Men, för några dagar sedan fick jag kontakt med en kille som verkar vara supergo. Han är den enda killen där jag tagit första kontakten och bilderna han har fastnade jag för direkt. Har aldrig fallit för riktigt "snygga" killar, även om jag förstås kan se rent objektivt att de ser bra ut, utan för min del har det alltid handlat om charmen vissa killar har..

Nu är det iaf bestämt att vi ska ses, men inte när än. Jag kommer egentligen vara upptagen konstant de kommande 2 veckorna, så får se när det blir av. Men jag hoppas verkligen vi kommer ses..

2 kommentarer

Isabelle

16 Feb 2011 14:19

Spännande! Håller tummarna för dig och denna snygging :)

Pillan

21 Feb 2011 17:39

Jätteroligt, då kan vi peppa varandra när motivationen tryter! ;-)



Har precis gjort mitt maxtest och jag är ju inte direkt stolt över resultaten, hihi.. Men då å andra sidan så måste de ju gå att förbättra!



Lycka till,

kramar



Ps! Lite update om datingen skulle sitta fint ;-)

Kommentera

Publiceras ej