Suck..

0kommentarer

Vill ha en norskregistrerad bil....!! Men utan en massa pengar så ser det inte alltför ljust ut. Ska förmodligen åka hem till Sverige på påsk och då kommer jag få lämna min lilla pärla och kanske sälja den under tiden jag är hemma. Å utan bil kommer jag bli totalt isolerad när jag kommer tillbaka hit.. suck..

Jaja, får se vad som händer. Just nu verkar det hur som helst inte som att det kommer lösa sig till min fördel. Att ha bil i Norge kostar skjortan. Men är ju verkligen behov av en. Å skulle kännas skönt att ha en bil som inte polisen kan komma och beslagta när som helst..

Nä, nu ska jag ta en runda ner till mina småttingar som föddes idag, sen är det natta.. Får sovmorgon imorgon, OCH torsdag, men å andra sidan kommer kvällarna bli långa.

Dejting-uppdatering kan eventuellt komma nästa måndag.. ;)

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej