Uppdatering..

0kommentarer

Ja, denna helg hade jag alltså hoppats på att det skulle bli en dejt med han charmiga killen jag skrev om för ett par inlägg sedan. Men så blev det inte.

I början av veckan slutade han höra av sig och jag undrade väl lite över det plötsliga stoppet på meddelanden. Men tänkte att han hade tappat intresset så jag hörde inte av mig något mer när jag inte fick svar på det sista sms:et jag skickat. På torsdagen hörde han av sig. Han beklagade att han inte hade svarat på mitt meddelande tidigare, men han hade blivit inlagd på tisdagsmorgonen på grund av en mindre propp i hjärnan.. Men att han gärna vill ses när han mår bättre.

Han har fått komma hem nu, men ja, detjning känns som att det inte har högsta prioritet just nu. Stackarn.. :(

Så vi får se vad som sker framöver..

Kommentera

Publiceras ej