Utmaning

0kommentarer

                                                    Jag har fått en award av min vän Pillan

Nu ska jag berätta 8 saker om mig som ni troligen inte redan vet och sedan ska jag skicka iväg denna till några andra bloggare:


1. När jag föddes var jag en liten svaltfödd krake på lite över 2 kg, detta har jag tagit igen.. =)

2. Min första kärlek var Torbjörn, 6 år- vinögd med glasögon, som lämnade mig för Västerås... ;)


3. När jag var 8 år gick jag hem till mamma och grät för att jag varken fick glasögon eller tandställning... Stackars..

4. Mitt intresse för djur visar sig bland annat i över 30 djurböcker, 100-tals tidningar och 30-talet DVD m.m. m.m.

5. Vill resa till Namibia och vara volontär på Nambibia Wildlife Sanctuary

6. Har flyttat 8 gånger i mitt vuxna korta liv. 

7. Kan kanske tänka mig barn i framtiden, MEN är inte säker..


8. Drömmer om att bo på ett småbruk (delvis självförsörjande bland annat ägg och kött) och ha alpacor, silky'sar, ett par Shirehästar, ett par grisar, berner sennen och katter förstås.



Donna, Skylark, Ella och Erin






Kommentera

Publiceras ej