En mysig jul

0kommentarer

Efter en höst full av slit och mycket att lära så fick jag en vecka ledig att åka hem och fira jul med mina nära och kära. Otroligt skönt och välbehövligt. Pga av sjukdom hann jag inte träffa alla jag velat träffa, men det blev oavsett en väldigt fin jul. Firade traditionsenligt med risgrönsgröt till frukost. Julbord till lunch-middag tillsammans med familjen och min morbrors familj och på kvällen kom faster och hennes man, och kusin Lars förstås. Avslutades med poker, denna gång blev det inte texas hold'em, men kul var det!



( Vad är julafton utan julskinka.. )



(Årets julbord var speciellt uppskaffat av mig denna gång eftersom det var 2 hela år sedan sista gången jag fick smaka på ett svenska julbord. )



(Jag och min kusins lilla dotter Alicia sitter och myser.)


På juldagen åkte jag, mamma och Martin upp till Borlänge för att hälsa på Marcus och hans familj. Julklapparna till Hannes och Gabriel blev överlämnade och det blev en massa god mat och annat trevligt.




( Martin och Gabriel kramas i Borlänge )



( Min lilla brorson Hannes - otroligt söt! )

Kommentera

Publiceras ej