Funderingar..

1kommentarer

Den här veckan har jag funderat mycket på mitt jobb.
Jag trivs otroligt bra med arbetsuppgifterna och djuren, men det känns som att bonden som jag jobbar för bara klagar hela tiden.. Vilket känns absurt eftersom alla produktionsresultat blivit betydligt bättre sedan jag tog över skötseln.. =(

Å skulle jag säga upp mig, så skulle han sitta i sjön framöver.. Nu under provanställningen har jag bara 2 veckors uppsägningstid, så de hade knappt hunnit anställa någon innan jag hade försvunnit, än mindre påbörjat upplärning, som tar minst 2 månader. Vilket borde vara en av anledningarna till att behandla mig betydligt bättre än vad han gjort den sista tiden. Vet att han sliter med andra saker, men det ska inte jag behöva få ut för..

Så får se hur jag gör framöver. Har inte ekonomi till att sluta jobbet än på ett tag, men blir det inte bättre så blir jag inte långvarig här i alla fall.

1 kommentarer

Pillan

13 Mar 2011 06:48

Usch vad jobbigt, nej skit ska man inte ta oavsett anledning. Kanske du kan prata med honom? Fast det brukar ju vara svårt med den typen av människor..



Hoppas det löser sig för dig i alla fall och att ha inser värdet i dig som anställd.



Kram

Kommentera

Publiceras ej