Tillfällig hemlängtan

0kommentarer


Just nu önskar jag att jag var hemma i Karlskoga och fanns där som stöd åt min allra bästa vän. Är ofta jag känt så sista månaderna, att jag borde vara där, eller åtminstone närmare än vad jag är just nu. Men jag vet att jag skulle förstöra såpass mycket för egen del, för min egna framtid om jag flyttade härifrån nu.

Däremot blir jag bara mer säker på att jag inom 3 år kommer vända hemåt igen och flytta någonstans där det bara tar som mest en timme att ta mig hem till mina kära. Sen om det blir i Värmland, Närke eller Västmanland får vi se. Men vill att det ska bli sista gången jag flyttar på länge nästa gång jag flyttar. Hade helst velat bo i Halden, då jag älskar människorna och naturen där, men 3 timmar hem är för långt.

Jaja, det blir vad det blir. Jag tror ändå att det mesta har en mening, om än inte allt som händer. Så det kommer nog bli bra tillslut vart jag än hamnar..



Den här fick jag av min underbara vän Tess innan jag åkte till Australien.. Så sant..

Kommentera

Publiceras ej