Ny bebis!

0kommentarer

Igår så såg jag på facebook att en av mina bästa vänner åkt in på förlossningen och några timmar senare fick de dotter nr.2.
10 veckor för tidigt kom hon, och dramatiskt blev det, men allt har gått bra. Otroligt kul!

Tina och jag är födda på samma dag, så båda blir 28 år nästa söndag, och började väl umgås när vi var 9-10 år och började spela klarinett bägge två. Å sedan dess har vi varit nära vänner. Jag var en av tre brudtärnor på deras brøllop för 4 år sedan. De har varit tillsammans i 11 år. Patrik brukar säga att "nu blir det prat-party" när jag ska komma och hälsa på dem. Før är det några som kan prata så är det oss.. =)  Tror aldrig vi har pratat i telefonen i mindre än en timme och när jag sover øver pratas det alltid åtminstone halva nätterna.

Nu är de som sagt føräldrar till två tjejer och jag längtar tills jag får träffa den lilla!

Bröllopet för 4 år sedan:
¨









Mycket har hänt sedan dess!

Kommentera

Publiceras ej