Om två dagar...

0kommentarer

fyller jag år..

Det är ju fortfarande grisning så jobbar hela helgen, men det har jag vetat om länge, så det gör mig ingenting. Jag har valt att ha ett arbete med ansvar där det periodvis är väldigt mycket jobb, så det får man planera runt det.
Men på eftermiddagen/kvällen på söndag ska Eli bjuda mig på bio och middag, så det kommer bli riktigt trevligt. Hon tyckte att det absolut skulle firas att jag fyller år. Å jag tror att det minst lika mycket är för att hon vill muntra upp mig. Hon är så otroligt snäll å omtänktsam, och det är mycket tack vare henne jag inte gett upp och flytta härifrån när det varit tungt. Det var ju bara henne jag kände första halvåret jag bodde hær. 

Mitt humör är fortfarande inge vidare, och jag tycker faktiskt bara har det blivit jobbigare och tyngre för varje dag att inte tänka på han som inte förtjänar mina tankar längre.. Jag brukar vara duktig på att acceptera det jag inte kan göra nåt åt och gå vidare, men det här har verkligen knäckt mig. Föll ju värre än någonsin, för denna man, å då tar de väl kanske längre tid att lyckas ta sig upp igen.
Men nu får det snart vända.. Har slösat alltför mycket tid och energi.. Så snart hoppas jag att jag accepterat det som hänt och börjar se det ljusa i att lägga det bakom mig.

Har en hel del trevligt att se fram emot i höst, så då ska man inte deppa!
Så har jag satt upp några mål jag tänkt fixa under hösten, å det är alltid motiverande för humöret.. =)

Å nästa helg kommer min underbara mamma hit, och då ska det mysas och firas lite mer!
Jag hoppas det är bra väder då för jag vill att vi ska tillbringa en del tid i skogen.

Kommentera

Publiceras ej