Snart helg....

0kommentarer

... å då kommer min underbara mamma!

Födelsedagen blev trevlig, med biobesöket och den goda middagen med Eli. Fick otroligt många mysiga och fina grattishälsningar under dagen. Å min bror Martin ringde till och med från Sicilien för att gratta mig.  

Å i morgon kommer mamma och ska fira mig lite, men framför allt ska vi umgås. Då kommer hon få träffa Tinka för första gången, så det blir kul att höra vad hon tycker om henne.. =)

Vädret ser väl inte ut att bli helt topp så blir nog en del sällskapsspel spelade kan jag tänka mig =)
Skulle egentligen jobba hela helgen, även om det oftast inte är så mycket att göra på de flesta helgerna, så det brukar räcka med 3 timmar/dag.
Min chef och jag är kanske inte överens om allt, men när mamma ska komma på besök får han alltid ångest om jag ska jobba.. =) Så han fixade så jag fick lördagen ledigt. Skönt!!

Nästa vecka var planen att jag skulle på första hjälpen hela veckan. Men det var några som inte kunde, så igår bestämde de att istället köra måndag och onsdagar mellan 17-22 under tre veckor. Känns bra, då blir det lite paus mellan kursdagarna. Tror det kunde bli lite mycket att lära sig allt på en vecka. Alltid bra med lite tid emellan så man kan låta det sjunka in det man lärt sig. Har tagit ledigt från jobbet den helgen på grund av kursen, men nu blir jag helt ledig istället.. Får hitta på nåt trevligt då..

Men nu ær det som sagt snart helg och det ska bli otrooooligt skønt!

Kommentera

Publiceras ej