Ack Värmeland...

0kommentarer

I morgon efter jobbet ska jag åka hem till Värmland och hälsa på lite. Blir bara 4 dagar, men det är bättre än ingenting. Blir inte förrens sista helgen i november nästa gång, bara då jag har möjlighet, så ville passa på nu.  

Torsdagen är planerad, men vad jag ska hitta på då är hemligt... ;)

Brorsan Marcus och hans yngsta son Hannes kommer ner på fredagen och stannar också över helgen. Blir trevligt att få träffa dem =)

Om jag får tid så tänkte jag iaf sticka en sväng till Storfors, för min kompis Pillan anordnar Värmlands Hundmil för första gången och på lördag är det dags. Då kan de som vill springa eller gå 5 km eller 10 km med sin hundkompis. Efteråt är det olika aktiviteter - ponnyridning och olika hundaktiviteter där bland annat polisen ska visa upp sina tjänstehundar.. Tror det kommer bli jättebra och tror Hannes skulle tycka det vore kul. Han älskar vovvar..



Kommentera

Publiceras ej