Sjuk..

0kommentarer

De sista dagarna har jag inte varit på topp direkt. Idag har jag tillbringat största delen i säng. Jobbade några timmar på morgonen och sedan var jag helt slut. Får hoppas jag mår bättre på söndag så jag kan ta tag i det som skulle ha gjorts i går och idag.

På onsdagen mådde jag okej, bara väldigt trött, så då var jag iväg på hjelpekorsmöte på kvällen. Det bestämdes att grundkursen för oss nya blir sista helgen i oktober. Ser riktigt mycket fram emot det. Varje år är det distriktmästerskap och Norgemästerskap där de olika hjelpekorpsen tävlar och visar upp sig i olika räddningsaktioner, första hjälpen, karta och kompass m.m. Å jag kommer vara med i ett av Hamars två lag som ska ställa upp. Distrikttävlingen där vi möter de andra korpsen i Hedmark är inte förrens i maj, så då hinner jag lära mig en massa innan.. =) Kul med något som ger en extra motivation.

Hade tänkt prova aerobics på träningscentret i går och köra det där ryggpasset jag gjorde första veckan. Men eftersom febern och förkylningen kom så får jag vänta med vidare träning på måndag, om jag mår bra då.

Om två veckor åker jag hem till Värmland, det blir trevligt. Var några månader sedan jag var hemma, så det blir kul.

Kommentera

Publiceras ej