Sova sova säng säng säng..

0kommentarer

Hela dagen har jag varit så otrooooooligt trött att hälften hade varit mer än nog.. Har legat efter med sömn sista veckan och det börjar kännas ordentligt. Hade dessutom en hel del registreringsarbete som jag behövde göra idag, å sitta still vid datorn är ju inte optimalt när man försöker hålla sig vaken. Har gått och dagdrömt om min sköna säng och jag räknar ner timmarna tills det äntligen är dags att gøra sig ordning för natten och soooova..

Så ikväll hoppas jag att de 4 "damerna" i födeavdelningen som är kvar att grisa, håller kvar de små i magen åtminstone tills senare i natt eller imorgon. För ikväll vill jag somna tidigt och inte sitta och vaka..

Om en timme ska jag träffa fysioterapeuten, kommer förmodligen somna om jag ska ligga på bänken.. =) Men då får han ju åtminstone en ordentligt avslappnad "patient".

Kommentera

Publiceras ej