Det ser ljust ut..

0kommentarer

både för Tinka och för min egen del =)  

Tinka har mått bättre idag och åt lite idag, även om hon har en bit kvar tills hon är sitt vanliga 110%-iga jag.

Nu lutar det mycket starkt åt att jag blir student till hösten och de kommande 3 år. Har sökt en utbildning och kommer att komma in, om inget märkligt händer, så det är bara upp till mig och vad jag vill i mitten på sommaren när antagningsbeskedet kommer. Men som jag känner nu, vill jag absolut studera, och programmet är intressant. Fick tipset av min vän Pillan, som även hon tänkt plugga detta program. Hon tyckte att det skulle passa mig bra och efter att jag tittat igenom kursprogrammet och googlat en massa så känner jag det också.

Har så otroligt mycket att se fram emot känner jag, även om det dröjer några månader innan det börjar på riktigt. Har en massa trevliga planer och jag längtar så! 
Har helt otroligt fina vänner och allt känns stabilt och bra.
Just nu har jag inte ett enda problem, vet att det kan ändras på ett ögonblick, så det gäller att njuta.

Är ganska skönt att vara jag just nu.. =)

Kommentera

Publiceras ej