Vill att det ska ske nu...

0kommentarer

Jag blir så rastlös när jag väl bestämt mig för något och sedan måste vänta länge innan man får sätta igång..

Det är annat med en resa eller nån liten sak man ska göra, tycker om att kunna se fram emot sånt, då blir det dubbel glädje.. =)  

Men när det handlar om att förändra en stor del av sitt liv, "att börja om" och avsluta något, så känns det lite som att man hamnar i en bubbla där man bara går och väntar på att det ska ske.

Vet ju att det bara kommer säga svisch tills dessa fyra månader är över, för jag kommer ha fullt upp de flesta dagar. Men just nu känns det väldigt länge kvar. Har iaf börjat göra lista över vad som måste göras kring det som har med flytten att göra. 
 
Har fått till uppgift att göra en enklare lista, och en lista där precis allt står nedskrivet över vad som ska göras på jobbet under varje 5,5-veckors period. Det blir nog en bok skriven när jag är färdig. Har tre perioder kvar tills jag slutar, så ska sätta igång imorgon och sedan lägga till efterhand som jag kommer på fler saker. För på tisdag börjar nästa period när vi tömmer smågrisavdelningen och sedan är det full rull nästkommande två veckor med inseminering och grisning. Så nu i helgen tar jag det så lungt som möjligt och vilar upp kropp och själ.. =)

Kommentera

Publiceras ej