2011

0kommentarer

2011 var året då..  


- jag valde att prioritera arbetet framfør allt annat.

- jag blev medlem i Røde kors hjelpekorps och førhoppningsvis en hejare på førsta hjälpen.. =)

- jag insåg att alla vänner har man inte kvar før evigt, trots ihärdiga førsøk.. =( 

- jag tydligare än någonsin såg vilka mina riktiga vänner är. Å att de inte tvekar att ställa upp när jag behøver dem. Så som de vet att jag alltid ställer upp før dem.

- 22 juli før alltid førändrades och kom att innebära stor sorg før hela Norge..

- jag fick sällskap på gården av en bedårande liten berner sennen valp vid namn Tinka.. =)

- jag bestämde mig før att ta en 10- dagars roadtrip i Norge, som blev riktigt riktigt lyckad!

- jag avsatte mer tid till mitt intresse att tälta och vandra och bara njuta av naturen.

- min vän Tina fick sin andra lilla dotter och jag fick veta att jag ska bli faster igen till våren.. =)

- jag insåg att jag visst har temperament när det behøvs.. =) Något min speciella chef till slut førstod och som gjort att vi nu utvecklat en någorlunda hållbar relation.

- jag hade inte så mycket tid tillsammans med mina mysiga brorsbarn, men därimot ordentlig kvalitetstid de gånger vi var tillsammans.

- jag kände mig mer ensam än någonsin, och bestämde mig før att gøra något åt det..

- jag fick uppleva kärlek vid førsta øgonkastet.. Å sen varit olyckligt førälskad sedan dess.. Men det var trots allt värt den fina känslan att verkligen tycka om någon igen.

- jag väntade massor, på olika resultat.. Å førmodligen slog världsrekord i antal besøk till brevlådan/dag..

- jag førstod att jag ær starkare och klarar av mer än jag trodde..


Så 2011 var ett känslosamt år, både positivt och negativt. 
Men kan väl kontatera att generellt så var 2011 inte alls ett bra år.
Så nu ser jag framåt och hoppas och tror att 2012 kommer bli mycket bættre..







Kommentera

Publiceras ej