Fina snø... =)

0kommentarer

Før några dagar sedan kom den äntligen.. Denna fina, vita snø.. Førra vintern kom den redan i mitten av november och stannade kvar länge. Men denna vinter har det varit dåligt även här. När jag var i Sverige i julas så inførskaffade jag mig längdskidor och har sedan dess väntat på att landskapet ska bli vitt.

Nu har den kommit, ett ganska tjockt täcke med ordentlig snø. men just nu är jag inte helt i form till att åka skidor. Men i helgen är jag ledig så då kommer det iaf bli en promenad och førhoppningsvis några fina bilder. Å nästa helg hoppas jag kunna inviga skidorna. Jag har ju lyxen att bo där jag jobbar, så blir det før kallt eller otrevligt väder så behøver jag inte gå mer än max 50 meter om jag inte har lust.. Däremot blir det otroligt dåligt med dagsljus eftersom jag sällan är utomhus under de få timmar det är ljust.  =) Men i helgen finns det ju møjligheter till det, och då hoppas jag att det ska bli fint och klart väder, med några minusgrader...

Utanför min lägenhet

Kommentera

Publiceras ej