Solnedgång...

0kommentarer

Idag har jag och O-B (min nya chef på pappret, vem som kommer vara det i praktiken återstå att se) hunnit med massor. Har legat efter med en del efter att jag var sjukskriven och inte har direkt varit i toppform när jag väl jobbat heller. Men som sagt, idag kom vi i kapp med det mesta, så då kan jag slappna av i helgen när jag är ledig. Resten hinner jag ta på måndag. Har under en period nu lärt upp honom att dräktighetsundersöka med ultraljudscannern. Men det har alltid varit lite för dåligt med tid, så igår och idag har vi dräktighetsundersökt ett stort gäng suggor. Å idag lossnade det rejält och märktes att han blev betydligt mer självsäker på det han kom fram till. Det är en av de saker som jag varit ensam om att kunna på gården, så det gør att de inte längre är så beroende av mig om jag blir sjuk eller har semester och framför allt kommer jag ha någon att diskutera med om jag känner mig osäker.

När jag var färdig på jobbet och gick mellan huset kunde jag inte låta bli att stanna till och ta kort på detta..

Kommentera

Publiceras ej