Hmm...

0kommentarer

Just nu har jag det lite jobbigt och jag känner att jag är inne i en nedåtgående spiral. Så nu får jag ta mig i kragen och gaska upp mig. Vissa tråkiga saker kan jag inte påverka och det gør mig livrädd, men jag har gjort vad jag kunnat och nu får vi se vad som sker framöver.. Men mitt allmänna mående hoppas jag kunna påverka så att jag får lite mer energi.

Jag har för övrigt börjar studera lite på distans igen. Som jag skrivit tidigare så blir jag brutalt rastløs i hjärnan om jag inte får lära mig något hela tiden. Så nu pluggar jag faktiskt Matematik C, egentligen inte alls ett ämne jag har stort intresse av, men om jag ska ha møjlighet att eventuellt kunna uppfylla min stora dröm så är det en av sakerna jag måste läsa.

Oslo-turen igår var för övrigt otroligt trevlig. Tror aldrig jag sett någon bli så glad øver att se mig som Andrine, haha.. =) Vi åt en god middag med dessert och pratade massor... Mycket att ta igen eftersom vi inte setts på ett halvår. Sedan blev det sightseeing i Oslo, vi hann med Aker brygge och lite annat man måste få med sig. Ser fram emot att "gøra" Oslo i sommar med henne. Å se deras hus de håller på att bygga. Blir spænnande =)

Kommentera

Publiceras ej