Äntligen tid för lite naturnjutning.. =)

0kommentarer

Har haft så mycket att göra den sista tiden så någon tid för att vara ute i naturen har det varit dåligt med. Men i natt grisade den sista.. Tyvärr gick det inget bra, och det kom bara dödfödda så jag kom inte i säng förrens vid 3,30 eftersom jag var tvungen att hjälpa till då värkningsarbetet var obefintligt pga att de inte levde. Men sen fick jag äntligen sova ordentligt. Å som jag sov.. Jag sov faktiskt ändå till 14 idag.. =) Totalt utmattad så dessa timmar i sängen behövdes verkligen. Upptäckte att jag fått en öm stenhård bula ungefär 5 cm bakom örat och efter lite internetsökande verkar det som att det kan vara en muskelknut. Vilket inte direkt förvånar mig efter denna stress och överarbetning. Men det är samtidigt bra, för det påminde mig om att jag måste vila lite ibland, annars kommer kroppen säga ifrån och då kan jag inte jobba alls.

Så idag har jag som sagt mest sovit. Otroligt skönt att inte ha så många måsten i dag. Jag jobbade dock en timme på eftermiddagen och sedan har jag varit nere vid Mjösa med Gregorii och Tinka. Vi hittade en jättefin promenadväg längst med stranden som jag aldrig gått förut. Plötsligt öppnade sig himlen och det kom en massa hagel, men det varade inte så länge.





Blev en något sne, men lite cool mörk bild...



Smörblommor överallt...












Tänker alltid på mormors och morfars trädgård när jag ser dessa blommor. Speciellt dessa blåa Förgätmigej.


Kommentera

Publiceras ej