Det faller på plats..

0kommentarer

Insåg igår att jag snart varit tillbaka i Sverige i tre månader! Ett kvarts år! Har ju gått supersnabbt!
Dessa månader har ju försvunnit i ett svisch! =)
 
Lägenheten är till största delen klar, bara en köksfläkt och skåp som ska upp, så är det färdigt.
Trivs väldigt bra, det känns som att det är första gången jag fått möjlighet att planera helt själv precis hur det ska se ut. Å så känns det ju extra trevligt att jag renoverat det mesta själv, om än med enorm hjälp av mammas granne Anita som tipsat och gett råd om allt möjligt.
 
Studierna känns bra, känns som att jag kommit igång ordentligt nu. Får hoppas det håller i sig.. =)
 
Har blivit gruppchef i MPS -Örebro län nu, det känns riktigt intressant, hade möte i tisdags.
Å så har jag blivit med i civilförsvarets akutgrupp, har varit med på ett evenemang hitills, men fler blir det.
 
Så nu känns det som allt fallit på plats och jag lever precis det liv jag önskar.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej