Fullt upp nu =)

0kommentarer

Har varit inne i Örebro och arbetat med grupparbetet som ska redovisas och diskuteras i morgon. Har fått en bra grupp så det fungerar fint me grabbarna, får se hur det går i morgon..
 
Tidigare idag var det äntligen dags för min läkartimme. Hon konstaterade snabbt att jag var ett 'skolboks-exempel' på Rosacea som räknas som en form av kronisk vuxenakne. Det har blivit väldigt mycket bättre den sista veckan, men läkaren tyckte tydligen att det var ganska illa fortfarande, så hon skulle ha sett hur jag såg ut för en månad sedan.. ;) Har fått en kräm jag ska smörja på och har det inte blivit bättre efter en månad så får jag hämta ut antibiotika. Men hoppas att det ska fungera med krämen, så jag slipper knappra piller som påverkar hela kroppen, och då får jag dessutom sluta lämna plasma om jag ska göra det.
 
Sedan fick jag ett intressant samtal från Akutgruppen i Örebro län om att jag ska få komma in och bli testad på mina akutsjukvårdskunskaper någon gång framöver.. Får se om jag kan tillräckligt eller om jag kommer behöva komplettera med mer utbildning. Kul ska det bli i alla fall.. =)
 
Å i morgon blir det kurs i Örebro med Missing People Sweden,väldigt intressant!
 
Så nu är det fullt upp, hade till och med glömt bort att jag får lägenheten till helgen.. =)

Kommentera

Publiceras ej