Fina veckor..

0kommentarer

Även om jag haft fullt upp i veckorna så har jag ändå hunnit få lite kvalitetstid med några vänner.. =)
 
Förra måndagen åkte jag in till Örebro och gick ut och åt med Tess på Saigon. Gott var det! Sen blev det tv-mys och övernattning. Vi brukar ta långluncher lite då och då, är ju trots allt rätt mycket inne i Örebro, men det känns alltid som att det går för fort när det är dags att sticka vidare. Så det var riktigt trevligt att äntligen få ses ordentligt, utan stress. Dröjer nog inte till nästa lunch tror jag.
 
Onsdagsmorgonen åkte jag hem till Pillan för att hänga lite med henne, familjen och alla djur. Även hennes kompis Carro och hennes lilla Kasper (hund) var där så det var full rulle. Riktigt trevligt att äntligen få träffa henne, verkar vara en söt och trevlig tjej.
 
I slutet på den veckan så var jag hemma hos familjen Vähäkari och hade fredagsmys. Blev bjuden på middag och sedan gick vi en promenad med barnen. Stackars lille Mikael klämde fingrarna i dörren och fick jätteont.. Inte alls kul.. =( Men det gick bra med fingrarna, jag lade lite press på dem, så de inte skulle bli blodfyllda och svullna upp så mycket. Men det var inget som verkade göra ont på killen. Sedan var det sovdag för killarna och vi vuxna satt och pratade lite framför tv:n tills D blev så trött så det var uppenbart dags att åka hemåt... ;)
 
Den här veckan har jag inte varit lika social. Det har varit veterinärbesök, studier och föreläsning med MPS, plus gårdagens 10-timmars akututbildning. Men jag var iaf en sväng till Pernilla på fredagen, tanken var väl egentligen att vi skulle plugga, men det blev mest mys med hundarna och Tilde (katten). Å så fick jag ju äntligen träffa deras senaste familjemedlemmar, två jättefina majsormar, som verkar rätt glada i varandra... =P
 

Kommentera

Publiceras ej