Härliga dagar

0kommentarer

Den senaste veckan har varit riktigt bra och det bästa är att kommande dagar kommer bli minst lika bra.

Förra veckan var Martin och hans lilla familj i Karlskoga under ett par dagar, så det blev ett par trevliga luncher me dem och framför allt gooos med min lilla brorson William, som för övrigt blev 6 månader i förrgår <3

Tess och hennes kompisar behövde en chaufför till Stockholm i lördags och eftersom jag inte hade något speciellt planerat och gillar Calvin Harris så körde jag dem dit och hem. Han var lika bra som jag hade hoppats på så det blev en toppenkonsert och vi var riktigt trötta i fötterna efter allt dansade. Var lagomt trött när ja stupade i säng 5.30 på söndagsmorgonen.

Efter några timmars sömn var det äntligen dags för kvalitetstid me Josefin, Daniel och lille Melwin. Det var, som alltid, underbart att träffa denna härliga familj som ja tycker så mycket om. Melwin fyller 3 år på torsdag, men då är de på semester så han fick presenter nu istället. Han blev jätteglad och sen lekte vi för fullt me hans nya leksaker, innan vi spelade fotboll och hoppade studsmatta. Är det någonstans man alltid blir bortskämd med otroligt god mat så är det hos dem, och så även denna gång. Grillad fläskfilé med potatisgratäng blev det innan vi slog oss ner i soffan och tittade på film. Ser fram emot nästa gång vi ses.

Nästkommande dagar blir väldigt intressanta och kommer betyda en hel del för vissa beslut jag kommer ta framöver.

Kommentera

Publiceras ej