Hemma igen

0kommentarer

 
 
I onsdags åkte jag och mamma ner till Småland för att umgås med min ena bror och hans familj och framför allt för att fira hans sambo Evelina som fyllde 30 år. Firandet var på hennes föräldrars gård och det var så mysigt att träffa allihop, William börjar bli så stor och är så glad jämt. Vi bodde på hotell i Hyltebruk två nätter, men det var väl halvdant med kvalité på det hotellet. Det blev shopping på Ullared och en tur ut till Tylösand innan vi fortsatte upp till Kungsbacka.
 
 
Där bodde vi hos mammas kurskompis och gjorde lite utflykter därifrån. Vi åkte bland annat in till Göteborg och hälsade på min farbror och hans sambo. Där var även en av hans döttrar och barnbarn, det var extra kul, eftersom jag inte hade träffat min kusin förut. Känns lite speciellt eftersom jag har bra kontakt med majoriteten av alla andra kusiner.
 
Vi avslutade våran lilla rundresa med en tripp till Lysekil där vi umgicks med Anki. Så kul! Vi åt gott och på kvällen blev det utgång. För första gången på åtminstone 3 år så blev det en hel del drinkar för min del och det var skönt att bli lite slirig. Vi skrattade så gott så jag fick träningsvärk i magen och det är ju alltid bra ;) Vid 01 vandrade vi (inte helt nyktra kan jag säga) hemåt längst Lysekils gator och sedan satt jag och Anki och pratade ute på balkongen ett par timmar till. Klockren kväll!
Att jag dessutom slapp bakfylla helt var pricken över i:et! Även om jag var makalös trött så mådde jag inte alls dåligt, och det hade jag inte räknat med efter ett så långt partaj-uppehåll som jag haft.
 
Så nu är jag sugen på mer fest, och det blir det om två helger.
 
 
 
Lysekil visade sig från sin bästa sida idag och vi njöt av utsikten innan vi styrde kosan hemåt till Värmland efter en toppenvecka.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej