Jag kom in!

0kommentarer

Nu har den första antagningen till höstens program och kurser blivit klar och jag kom in på det jag önskade.

Jag var iof rätt säker på att jag skulle komma in, men blev lite orolig en sväng när de gick ut med att det var så många som sökt in just nu till bland annat socionomprogrammet på Örebro Universitet, 3000 personer. Har dock rätt bra resultat på högskoleprovet så kändes som att jag med rätt god marginal skulle komma in, de flesta söker trots allt in på betyg.

Så till hösten och 3,5 år framåt kommer jag plugga heltid på Socionomprogrammet. Det känns bra, har varit inne på det förut, men nu känner jag mig mer säker.. Alla vägar leder ju inte rakt fram till målet, utan tar sina omvägar.. :)

Jag kommer även plugga en liten delkurs på 7,5 p som heter "Ledarskap för organisation och arbetsliv".

Ser fram emot detta.

Kommentera

Publiceras ej