Många tankar..

0kommentarer

Har haft lite svårt att somna de senaste dagarna, ovanligt, då jag alltid brukar somna direkt jag lagt huvudet på kudden och sen sova tills det är dags att gå upp. Så jag stressar inte upp mig för det, har nog bara en period me lite fler tankar än normalt.

Om tre timmar ska jag upp och göra mig iordning för att sticka iväg till Grums där jag ska möta upp bland annat Värmlands Operativa chef (MPS) och tillsammans åka ner till Trollhättan för att vara me på ett sök.

Annars har min katt och husvaktarvecka fortsatt och det är rogivande för själen att umgås me dessa godingar. Idag jobbade jag på min enda fobi (fästingar), usch.. Men jag fick till slut bort eländet, tack vare en mycket tålmodig katt.. Så nu känner jag mig lite mer redo inför septemberveckan när jag ska passa allehanda djur.. :)

Kommentera

Publiceras ej