Middag och lite vardagslyx

0kommentarer

I onsdags var jag och Maria ute och åt på Gastro. Det var otroligt härligt att träffa henne igen då vi inte setts sedan oktober/november nån gång. Har saknat henne och det kändes bra att få träffas och prata en massa. God mat var det och jag skämde bort mig själv med en Strawberry Daquari, eller hur det nu stavas. Gott gott!

Ida, som är gruppchef i vår ledningsgrupp (MPS Örebro) bjöd med mig när hon och hennes väninnor skulle på Gustavsvik Relaxen på torsdagen. Otroligt trevliga tjejer och mysigt på alla sätt. Relaxen kändes helt nyrenoverad och eftersom det var strålande sol tillbringades större delen av eftermiddagen och kvällen ute på soldäck.

Jag hade egentligen sett väldigt mycket fram emot att dricka drinkar och för första gången på flera år bli lite berusad, men jag fick skippa det och ta bilen istället så ja kom hem på natten. Därför passade jag på under middagen dagen före me Mia istället.
Det var väldigt avkopplande att sitta i bubbelpoolen och bara ha det trevligt.

Det är väldigt sällan jag umgås i tjejgäng så det var riktigt kul. Så nu planerar jag att dra ihop mina favorittjejer och äta middag och gå ut nån gång i sommar.


Kommentera

Publiceras ej