Myyys i stora lass..

0kommentarer

Hemma igen efter två dagar i Borlänge hos min bror och hans familj. Det var jag, mamma och hennes nya karl som åkte, och Borlänge bjöd på toppenväder.

Jag lekte och busade me mina underbara brorssöner och de börjar bli så stora! Gabriel blev 7 år för några veckor sedan och Hannes är 4. Jag blev snabbt informerad kring precis ALLT man behöver veta om Skylanders, så nu är jag expert på dessa figurer, eller inte. Det pusslades och lades lego och vi plockade smultron, jordgubbar och rabarber i trädgården.

Så nu fick jag äntligen se deras fina hus och trädgård. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap, vi åkte ut till svägerskans föräldrar som också bor fantastiskt och träffade dem. Toppendagar helt enkelt.

Sigge, en stor myskille

Lyx med jordgubbar i trädgården

Pojkarnas lekstuga -.en minikopia av deras villa, till och med verandan.. =)

 

Föräldrarnas hus, underbart läge

 

Gabriel fiskar och Doris väntar på mat... ;)

Kommentera

Publiceras ej