Räknar ner...

0kommentarer

Om ett par dagar är det dags att åka till västkusten och fira min svägerska som fyller 30. Det blir Halmstad först två dagar, sedan Kungsbacka/Göteborg ett par dagar och sedan Lysekil. Funderade på att stanna kvar på västkusten en stund till, men har några MPS- möten i mitten på veckan så en liten tur hemåt får det bli. Ska bli skönt att komma iväg och hitta på lite trevliga saker.
 
Ska även iväg en sväng till världens bästa land med de allra sötaste guttarna också, men när det blir har jag inte riktigt bestämt.. Kan bli om två veckor, saknaden börjar bli lite för stor. Framför allt efter en viss person.. Vi gav det en chans när jag bodde i Norge och det aldrig skulle fungera, men det finns bara plats för en man i mitt hjärta och jämfört med honom har ingen annan en chans och nu känner jag att jag behöver träffa honom. Har känt mig lite förvirrad den senaste tiden och inbillat mig att någon annan betyder mer än han gör, men nu har jag nåt klarhet och det känns skönt.
 
Kommer sticka till fjälls en sväng också, det har blivit lite mycket den senaste tiden, jag börjar känna mig kvävd och behöver ordentlig tid för mig själv..
 
 

Kommentera

Publiceras ej