Självförtroende...?

0kommentarer

Trots att jag har så mycket roligt och intressant för mig och så många härliga personer runt omkring mig så är jag inte helt i topp.

Mitt självförtroende när de gäller mitt utseende sjunker för varje dag känns det som. Jag är inte alls nöjd me hur ja ser ut just nu. Jag skulle behöva gå ner drygt 20 kg och hitills har jag gått ner två.. Det går så segt och då tappar jag motivationen..

Allra oftast trivs ja utmärkt me det livet ja lever och det är få saker jag skulle vilja förändra om jag hade haft möjligheten. Men någon gång ibland känner jag att de hade varit skönt att dela livet me någon. Att ha nån att komma hem till, dela upplevelser med, krypa ner bredvid och som tycker om mig precis som jag är.
Men så missnöjd som jag själv just nu är så är det inte rimligt att någon annan ska gilla mig.. :(

Den person jag utvecklats till inombords de senaste åren är jag väl däremot rätt nöjd med och jag tror nog de flesta som träffat mig inom det ideella de senaste året nog tror att min självkänsla ständigt är på topp. De sidor jag tidigare varit missnöjd med har jag jobbat hårt med för att förbättra, men utsidan har inte följt me.. Så nu är det den delen som är kvar.. Får bara fortsätta kämpa, så går det nog rätt väg till slut.

Kommentera

Publiceras ej