Grönt och härligt

0kommentarer

Nu har det ju varit riktigt härligt väder flera dagar i rad.

Jag har känt mig lite omotiverad när de gäller studierna den här veckan, förmodligen för att de varit enormt mycket föreläsningar och boken kunde varit roligare. Trist, för det är ett otroligt intressant ämne: personlighetspsykologi.

I torsdags hade vi heldagsföreläsningar, men den sista timmen orkade ja inte mer så jag stack ut till Oset istället. Det var några veckor sedan jag var där senast och allt hade blivit så mycket grönare. Highland cattle korna hade blivit utsläppta efter att de hade fått sina kalvar så de gick lösa i naturreservatet. Jag såg en snok som jag avbröt mitt i solandet och en lite intressant svart-orange fågel me orange fluff på huvudet, det var en svarthakedopping.

Kommentera

Publiceras ej