Listor...

0kommentarer

Hittade en sån där lista som var så populära för några år sedan.. Tänkte göra ett försök... =)
 
HAR DU ?
Folköl i kylen : Ja faktiskt, dock inte till mig..
Något husdjur : Japp, en fantastiskt liten katt - Skrållan
Någon favoriträtt : Husmankost
Några framtidsplaner : Bli socionom, annars har jag uppfyllt de flesta drömmar
Någon sjukdom : Ja, rosacea, dock symtomfri nu (tack och lov)
Gymkort : Japp
En homosexuell kompis : Ja
Några mvg:n :Nej, var inte speciellt seriös på den tiden....
Någon som förstår dig : Ja
Något beroende : Coca Cola tyvärr..
Nagellack : Nästan jämt
Någon vän som bor i ett annat land : Många fantastiska vänner ja
 
VEM ? ..
Avskyr du: Ingen kommentar...
Delar du mest minnen med : Det måste nog vara Lotta eller Tess <3
Längtar du mest efter: Resa bort..
Stör du dig på: Oärliga och trångsynta människor
Gosar du med: Mina brorsbarn och Skrållan
Lagar mat: Alltid
Diskar: Jag
 
VILKEN ? .
Tidning läser du: Utemagasinet, Socionomen, National Geografic
Buss åker du oftast: Aldrig
Dag fyller du år: 16 oktober
Årstid föredrar du: Sommar
Stad är du uppväxt i: Lilla Karlskoga
 
VAD ? ..
Gör du nu: Chillar i soffan
Gör dig till en bra människa: Snäll, omtänktsam, mån om mina nära..
Gör dig till en dålig människa: Envis
Vill du arbeta med: Det får vi se...
Är roligast just nu: Att lära sig nåt nytt varje dag..
Har du för smink idag: Inget
Äger du för skor: Alla möjliga
Har du för storlek i skor: 39-40
Läser du för bok: Just nu hinner jag tyvärr bara läsa kurslitteratur..
Ska du göra nu: Plugga lite, sen sova..

Kommentera

Publiceras ej