Lite knapert..

0kommentarer

Just nu är det lite knapert i min plånbok. Det var i och för sig ganska väntat att det skulle bli det denna månad, men det är ju aldrig kul ändå. Bytte framruta på bilen som kostade runt 1400 i självrisk och så har jag köpa studieböcker för nästan 600 kr och mer kommer det bli. Skrållans specialmat går på runt en 600 i månaden och så försöker jag dra lite till ett par fonder jag har. Dessa pengar ska gå till Skrållans kommande operation som det snart är dags för. Å den kommer vara dyr. Plus åtminstone ett par tusen i bensin varje månad. Man har ju inte så mycket svängrum när man är student.. Är faktiskt rätt förvånad att det går ihop...
 
Nu har jag sökt ett till extrajobb, får se om jag får det. Jag kommer i så fall arbeta under jul och nyår,  med de 150% studierna vet jag egentligen inte riktigt hur jag skulle hinna det, men jag måste få in mer pengar. Så är det bara. Har en hel del roligt att se fram emot nu kommande månad, det känns bra efter den hittills ganska tunga hösten.
 
Pengar,

Kommentera

Publiceras ej