Föreläsning MPS

0kommentarer

Ikväll har jag varit iväg med Håkan och Rickard till Kumla Bibliotek och föreläst om Missing People Sweden.
Jag lämnade dock gladeligen över föreläsandet till Håkan som är kung på att pyssla med sånt. Jag skötte datorn och flikande in om det var något istället. Perfekt att jag slapp stå där framme och prata.. =)
 
Denna vecka går för övrigt mycket i MPS' s tecken. På lördag är det dags för den extrainsatta stämman nere i Göteborg, så då åker jag, Håkan och Rickard ner dit. Det blir riktigt spännande att se hur det utvecklar sig. Hade gärna stannat till söndagen och umgåtts med folk från övriga Sverige, men det passade inte riktigt.
Så på söndag åker jag till Kil istället och ska vara med på Tracking-utbildning med MPS- Värmland, blir skoj att hänga lite mer med dem. Deras Operativa Chef Peter var med på FRG-utbildningen i helgen, men de andra har jag inte träffat annat än när jag hjälpt till på sök och då finns det ju inte tid för småprat.
 
Känner att jag kommit lite efter med studierna, har ett seminarium som släpar efter och som jag ska ha på fredag, så nu gäller det att jag är klar tills dess. För nästa vecka fyller jag 30 år och då ska veckan ägnas åt att baka, fixa, dona och umgås.
Missing People Sweden,

Kommentera

Publiceras ej