Stämma och Utbildning

0kommentarer

I helgen som var så åkte jag, Rickard och Håkan från vår ledningsgrupp ner till Missing People Swedens extrainsatta stämma. Det har varit lite skriverier och turbulens och en ny ordförande och styrelse skulle tas fram bland annat. Innan stämman så var vi ett gäng från flera olika ledningsgrupper som lunchade ihop på en restaurang i närheten. Det var riktigt kul att träffa dem, flertalet hade jag bara haft kontakt med på facebook innan. Så det var spännande att äntligen få träffa dem live.

Stämman var intressant, alla var inte eniga, men det blev bra till slut. Det höll på lite längre än väntat och jag var skapligt trött när jag kom hem.

På söndagen var det trackingutbildning. Jag var inbjuden av MPS Värmland att vara med på deras utbildning då de hade platser kvar. Det var riktigt trevligt och lärorikt, men oj så svårt det är att spåra! Men vi lyckades bra ändå tyckte jag. Eftersom jag går in som administrativ chef i Värmland när ordinarie admin är bortrest så är det superbra att jag får umgås och lära känna gruppen lite bättre.

Nu blir det ganska lungt framöver, om det inte någon försvinner förstås. Ett par styrelsemöten nästa vecka med Civilförsvarsförbundet och Svenska Blå Stjärnan, men i övrigt ser det lungt ut. Gott med lite paus.

Kommentera

Publiceras ej