Promenad längst Rynningeviken

0kommentarer

 
Efter gårdagens föreläsning åkte jag iväg till Rynningeviken och gick en tur på 8 km. Det kändes välbehövligt att vara ute och gå av sig lite.. Det finns en del saker jag oroar mig över även om det mesta för egen del ser ljusare ut. Ibland är livet bara så orättvist och vissa åker på så otroligt många smällar gång på gång.. <3 Just nu är det flera jag bryr mig om som har det tungt och det är så jobbigt att se.
 
Hur som helst kändes det lite bättre efter den fina turen. Det märks att kommunen och bonden i området har jobbat väldigt hårt och underhåller för att få ordning och det är ett väldigt fint naturreservat med många möjligheter för utflykter. Det var härligt väder och djur- och naturlivet blomstrar.
 
 
Highlands cattleko som står och borstar sig..  
 
Rynningeviken
 
En liten söt kalv..
 
Vitsippor som livar upp naturen
 
 
 
 
 
 
 
 
Naturreservat,

Kommentera

Publiceras ej