Slutspurt

0kommentarer

Denna vecka så är det sista veckan denna termin. För min del så känns det dock inte som något terminslut då jag kommer börja studera sommarkurser direkt på måndag igen..
 
Men hur som helst, så är det tenta på torsdag, opponering i morgon på ett arbete vi har haft under maj, och ett ordentligt arbete som ska vara inne på fredag kväll, som gäller. Utöver det så har jag en del annat att pyssla med, bland annat ska nationaldagen ägnas åt akutgruppsuppdrag i Rynningeviken, lördagen blir det FRG-BRT's första riktiga övning. Var och hur den kommer bli får vi veta på lördagsmorgonen. På söndag blir det jobb.
 
I morgon kväll ska jag faktiskt hem till en klasskompis på avslutningsfest. Jag har haft så mycket annat under året som gått, så jag har inte varit med på nåt på fritiden med klassen förut, men jag tror morgondagen kommer bli riktigt trevlig. Kommer vara nykter då jag måste vara pigg dagen efter och studera det sista inför torsdagens tenta, men en tur ska jag allt dit.  
 
 
Socionomprogrammet, Studier,

Kommentera

Publiceras ej